sobota, 25 lutego 2017

Poznaj jogurty Activii

Dzięki współpracy Streetcom i firmy Danone mam okazję brać udział w smakowitej i zarazem zdrowej kampanii jogurtów ACTIVIA będących idealnym połączeniem jogurtu naturalnego i owoców.
Activia występuje w 4 wariantach smakowych: jogurt naturalny z brzoskwiniami, truskawkami, śliwkami i malinami.Naturalny jogurt bez cukru pod nim ukryte owoce. Jogurt zawiera bakterie Actiregularis.
Możemy jogurcik zmieszać lub zajadać jogurt naturalny a potem owoce.
Musiałam tylko zakupić 2 jogurty naturalne i 4 dwupaki Activia jogurt naturalny z dodatkiem owoców. Na podstawie paragonu, zostanie mi zwrócony koszt zakupu jogurtów.



Mi udało się zakupić: 2 naturalne, jogurt naturalny i suszone śliwki ,jogurt naturalny i truskawki oraz gruszka.



Skład:

jogurt naturalny z żywymi kulturami bakterii , ActiRegularis Bifidobacterium , truskawki 4,8%, cukier, żurawina 1,8%, oligofruktoza, stabilizatory: skrobia modyfikowana, karagen; skoncentrowany sok z marchwi, aromat, regulatory kwasowości: cytryniany sodu, kwas cytrynowy.

Pierwszy spróbowałam Activia Jogurt naturalny i truskawki z racji tego, że uwielbiam truskawki i byłam ciekawa jak smakuje połączenie jogurtu naturalnego z owocami.Po otwarciu wyczułam zapach truskawek. Są bardzo aromatyczne o prawdziwym smaku owoców które w połączeniu z jogurtem idealnie się dopełniają i tworzą prawdziwą przyjemność dla podniebienia .

Skład:

jogurt naturalny z żywymi kulturami bakterii , ActiRegularis Bifidobacterium , szuszone śliwki 4,3%, cukier, syrop glukozowo-fruktozowy, oligofruktoza, skrobia modyfikowana, stabilizator: pektyny, aromat, regulator kwasowości: kwas cytrynowy.

Drugi w kolejności był Activia Jogurt naturalny i suszone śliwki. Nie przepadam za śliwkami, toteż najmniej przypadł mi on do gustu. Był jak dla mnie trochę za kwaśny i miał cierpki posmak.
Niestety, moim dzieciom też nie podeszły jogurty, gdyż są według nich " mało słodkie".

Moja opinia:
Konsystencja jogurtów jest odpowiednia, są niezasłodkie. Świetnie nadają się na lekkie śniadanie lub jako przekąska w ciągu dnia. Mi najlepiej smakował truskawkowy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.