poniedziałek, 23 stycznia 2017

testowanie Krokerów od Streetcom

Nadszedł czas spróbowania Krokerów. Tak jak wcześniej pisałam, udało mi się zakupić z indyka.








Ucieszyło mnie to, że przygotowuje się je w zaledwie w 5 minut.
Krokery to idealne połączenie wysokiej jakości mięsa z polskimi ziemniakami i chrupiącą panierką.
 Mogą one pełnić funkcję samodzielnego obiadu. Niemniej, oczywiście idealnie komponują się z wszelkiego rodzaju dodatkami jak: sosy, sałatki, surówki, bulion, czy barszczyk.  Ja przygotowałam je z warzywami mrożonymi. Oczywiście Krokery usmażyłam na patelni (5 minut), osobno warzywa mrożone.


 Krokery smakowały całej rodzinie, szczególnie moim dzieciom.
Jestem pewna, że stale zagoszczą w naszym menu.




Podoba mi się to, że nie zawierają konserwantów, sa też tanie. Opakowanie, w którym jest 6 Krokerów kosztuje ok.7 zł.

Skład: ziemniaki 60,5 %, mięso z indyka 30,5 %, panier 7,4 % (kaszka kukurydziana, mąka ryżowa, kasza gryczana, sól, aromat), mąka kukurydziana, tłuszcz z indyka, skrobia ziemniaczana, skóry z indyka, olej rzepakowy, sól, skrobia ryżowa, maka ryżowa, przyprawy ( w tym gorczyca), ekstrakt przypraw, aromaty, maltodekstryna, jaja kurze w proszku, cebula prażona, susze warzywne (marchew, pasternak, cebula, pietruszka - nać).



5 komentarzy:

  1. Smacznie wyglądają te Krokery. W dodatku podoba mi się to, że można przygotować je błyskawicznie ( nie lubię przesiadywać w kuchni). Fajny tez mają skład. Muszę je wypróbować. Myślę, że będą smakowały moim dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieci już dopytują, kiedy będą Krokery na obiad:)

      Usuń
  2. Też startowałam na te akcje, ale jak widać nie dostałam się :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli obserwujesz mój blog, to pod jakim nickiem ? Chętnie się zrewanżuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.