czwartek, 26 stycznia 2017

OCZYSZCZANIE ORGANIZMU

Jeżeli męczą cię dolegliwości - np. bóle stawów, mięśni, żołądka, jelit, wątroby oraz zaparcia, wzdęcia, zgaga, bóle głowy, zaburzenia snu, nerwowość – być może twój organizm jest zanieczyszczony i potrzebuje pomocy w pozbyciu się zatruwających go toksyn.
Chciałabym podzielić się z Wami wypróbowanym przeze mnie  sposobem na oczyszczenie organizmu. Polecam kurację z siemienia lnianego, w sam raz na przedwiośnie.





Kuracja z siemienia lnianego bardzo dobrze oczyszcza organizm od wewnątrz.

Przez dwa tygodnie zjadaj trzy razy dziennie łyżeczkę zmielonego siemienia lnianego. Jest bardzo smaczne, gdy wymieszasz je z jogurtem naturalnym lub twarożkiem.

5 komentarzy:

  1. Lubię pić siemię lniane ale raczej nie zdecydowałabym się zjeść zmielonego siemienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi siemię lniane nie służy... podrażniało mi kiszki:( obserwuję i do siebie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też nie mogłam przyzwyczaić się do niego, ale po miesiącu polubiłam go i wcale mi nie przeszkadza.

      Usuń
    2. ja mam chyba smak nietolerancji dla siemienia;p

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.