niedziela, 19 lutego 2017

Pyszna babeczka

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami przepisem na pyszną babeczkę z margaryną Optima:)

 Babka kakaowa

Składniki: 

 
5 jaj
3/4 szkl cukru
1 szkl mąki tortowej
 1 szkl mąki ziemniaczanej
 1 łyżeczka proszku do pieczenia
20 dag margaryny Optima Cardio Potas plus2 łyżki kakao
 aromat rumowy
łyżka oleju

 Wykonanie:
Białka ubiłam na sztywno.Następnie dodałam partiami cukier i dalej miksując- żółtka .Wlałam roztopiona margarynę i parę sekund miksowałam. Do całości dodałam aromat i mąki wymieszane z proszkiem do pieczenia. Przemieszałam łyżką następnie chwilkę mikserem na najwyższych obrotach. Do wysmarowanej i wysypanej tartą bułką formy o średnicy 23 cm wlałam połowę ciasta. Do drugiej połowy dodałam 2 łyżki kakao i łyżkę oleju. Wymieszałam łyżką. Ciasto z kakao wylałam na ciasto białe. Piekłam 45 min do suchego patyczka w temp 175 st. 
Po upieczeniu ciasto polałam polewą czekoladową. 

Smacznego:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.