poniedziałek, 27 marca 2017

Monte Plus

Uwielbiam dostawać się do tak pysznych projektów. Tym razem mam okazję testować wraz z rodziną i znajomymi Monte Plus. A wszystko za sprawą strony trnd, którą bardzo polecam.
Musiałam zakupić 12 Monte Plus z czekoladą i 12 z karmelem do kwoty 65 zł, która zostanie mi zwrócona.








Kurier przywiózł mi :


  • Przewodnik Projektu
  • Książeczkę  Badania Opinii, służącą do zebrania informacji wśród moich rozmówców na temat Monte Plus.
  • 2 Monte notatniki na lodówkę. Jeden dla mnie, a drugi dla bliskiej mi osoby.








Deser Monte Plus ma nie tylko warstwę mleczną z czekoladą i orzechami - urozmaicony jest pysznymi sosami na spodzie: karmelowym lub czekoladowym. Mój ideał to karmelowy.
Idealnie nadaje się na drugie śniadanie może służyć jako deser, przekąska.
Desery są bardzo smaczne, idealne na poprawę nastroju. Niestety posiadają w składzie karagen, syrop glukozowo-fruktozowy i sporą ilość cukrów, których spożywanie wpływa negatywnie na nasz organizm i może być skutkiem wielu poważnych chorób np. cukrzycy, otyłości. Za plus można uznać iż posiada cytryniany wapnia w składzie, które pomagają w przyswajaniu wapnia. Dlatego moim zdaniem raz na pewien czas można pokusić się i pozwolić sobie na chwilę przyjemności z Monte Plus, jednak wszystko z umiarem.

Cena za kubeczek 120 g to około 2,50 zł.

1 komentarz:

  1. Monte plus to chyba najlepszy deser na świecie jaki jadłam. Moje dzieci go po prostu uwielbiają zwłaszcza carmelowe. My czyt. ja oraz mój mąż raczej bardziej podchodzi nam czekolady. Jest idealny pyszny bo jak to Monte a dodatkowo porcja i to nie mała czekolady robi z niego coś fantastycznego i przepysznego. Monte samo w sobie od zawsze było najlepsze a teraz to już jest mega. Szkoda tylko że zawsze jest go za mało

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.