poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Elancyl na uporczywy cellulit

Jeszcze wam się nie pochwaliłam, że zostałam jedną ze stu testerek Elancyl Slim Design Noc na wizaz.pl :)
Wybrane testerki mają smarować się Elancyl Slim przez 7 nocy i przekonać się czy dzięki Elancyl można mieć jędrne pośladki i szczupłe uda.





Jestem mile zaskoczona, że Elancyl nie zmroził mi skóry, bo nie cierpię tego uczucia.
Po pierwsze dla zabieganej kobiety jak ja, nakładanie balsamu raz dziennie i to wieczorem jest spełnieniem marzeń.
Po drugie balsam wchłania się z prędkością dźwięku! 
Po trzecie efekt wirdziałam już 7 dnia stosowania - moje uda były niesamowicie gładkie. Byłam naprawdę w wielkim szoku, bo żaden do tej pory balsam nie sprawił, że moje małe, niewidoczne,a wyczuwalne krosteczki zniknęły.
Ponadto skóra była bardziej elastyczna, napięta i... nawilżona. I za nawilżenie ogromny plus!
Cellulit stał się mniej widoczny, jednak (i tu nie oczekujmy cudów) nie zniknął całkiem. 
Jednak poprawę wyglądu skóry zauważyłam i to w krótkim czasie (zaledwie 7 dni stosowania).


Moja opinia:
 Bardzo dobry produkt, szybko się wchłania, ma świetną konsystencję i przyjemny zapach. 
Skóra jest po Elancyl Design Noc Slim jest mięciutka, wygładzona i w dotyku i wizualnie.
Poprawia spoistość skóry, a to przekłada się na jej ładniejszy wygląd. Na to u mnie potrzeba było mu jakieś 7 dni. Wielki plus za duże opakowanie, to naprawde świetna sprawa ponieważ skóry na udach i posladkach jest sporo a taki maleńki produkt 100ml lub 125ml szybko się kończył. 200ml to już jest coś.

Pojemność 200 ml.Opakowanie wystarczyło na 7 dni.

Cena 90 zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.