poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Bakoma Bio

Dzięki rekomenduj.to testuję jogurty Bakoma Bio.  Aby otrzymać zestaw Ambasadora musiałam zakupić 25 jogurtów (5x5 różnych smaków)



Jogurty Bakoma BIO są w 5 smakach: z wiśniami, morelami , truskawkami, jagodami i owocami leśnymi.











 Od niedawna możemy w sklepowych lodówkach znaleźć jogurty BIO – czym różnią się od tradycyjnych jogurtów owocowych i czy warto po nie sięgać?Uważam, że warto.

Jogurt Bakoma Bio wyróżnia się bowiem na tle innych przede wszystkim prostym składem. Trzy składniki to: jogurt naturalny + owoce + cukier trzcinowy. 


Dużą zaletą jogurtów jest to, że powstały z certyfikowanych produktów ekologicznych. Ponadto nie znajdziemy tu syropu glukozowo-fruktozowego, aromatów ani barwników.W jogurtach Bakoma BIO owoce stanowią aż 15% zawartości kubeczka.
Jednak są też minusy. Jogurty zawieraja sporo cukru 14,5 g ( wprawdzie trzcinowego, ale jednak cukier).
Konsystencja samego jogurtu ku mojemu zaskoczeniu jest  gęsta, mi osobiście bardzo to odpowiada. Zapach jest przyjemny a smak wydaje mi się nieco lepszy od innych jogurtów.

W porównaniu z innymi owocowymi jogurtami, dostępnymi na rynku, jogurty Bakoma Bio wypadaja całkiem dobrze.Od dziś Bakoma Bio jest moim ulubionym i numer jeden jogurtem.

 Cena w zależności od sklepu waha się między 1,90 a 2,15 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zapraszam do grona obserwatorów. Daj znać w komentarzu, a na pewno Cię odwiedzę i zaobserwuję.